شرکت بلور نوری تازه متعلق به بخش خصوصی با داشتن بیش از ۷۰۰ نفر پرسنل به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان مظروفات بلوری طرح دار در خاورمیانه محسوب می گردد.
این شرکت در سال ۱۳۷۵ تاسیس و در سال ۱۳۷۸ فاز اول آن با تولید ۳۰ تن راه اندازی شد  و در سال ۱۳۸۲ فاز دوم آن با ظرفیت ۱۵۰ تن دیگر به بهره برداری رسید.
شرکت که تا  سال ۱۳۸۶ با لیسانس سوگای ژاپن کار می کرد در سال ۸۶ از نظارت این شرکت خارج شد.
. تمرکز اصلی این شرکت بیشتر در زمینه تولید محصولات پذیرایی، کادویی و مصارف روزانه می باشد محصولات این شرکت به کشورهای محتلف آسیایی، اروپایی و آفریقایی صادر می شود.
فاز توسعه
در ابتدا برنامه توسعه بر روی ۶ فاز گذاشته شده بود که در اثر تغییرات ایجاد شده در فعالیت های اقتصادی و تغییر در عوامل محیطی و سلایق مردم از ایجاد ۴ فاز بعدی فعلا خودداری شده است و در حال حاضر تمرکز اصلی شرکت بر روی تولید محصولات با ترکیبات جدید و همچنین تکنولوژیهای جدید متمرکز است.
نقاط قوت شرکت شامل:
  1. سابقه صادراتی
  2. کیفیت برتر محصولات در بین محصولات ایرانی
  3. نیروی کار متخصص
  4. مزیت انحصار تولید برخی محصولات
  5. قیمت نسبتا پایین محصولات
  6. اعتبار شرکت: به علت تجربه و قدمت شرکت و همچنین صاحبان آن می توان گفت که شرکت از اعتبار مناسبی در بازار برخوردار است.
  7. محصولات: تنوع محصولات نوری تازه یکی از نقاط قوت اساسی شرکت محسوب میشود
  8. تجهیزات و ماشین آلات: شرکت نوری تازه به علت داشتن ماشین آلات مدرن و پیشرفته قابلیت انعطاف پذیری در تولید و طراحی را دارا می باشد.
© Copyright 2014 Noritazeh